REGULAMIN MINIURODZIN
(„Regulamin”)
MINICITI non profit Sp. z o.o. oferuje organizację urodzin (MINIURODZIN) dla dzieci w miasteczku miniciti na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
Na potrzeby niniejszego Regulaminu przyjęto następujące definicje:
Uczestnik – to dziecko w wieku szkolnym 7-15 lat, które bierze udział w zajęciach edukacyjnych miniciti.
Gość – to Rodzice lub Opiekunowie lub dzieci w wieku 1-6 lat oraz w wieku 16-18 lat nie biorące udziału w zajęciach edukacyjnych, ale towarzyszące Uczestnikom na terenie miniciti. Gość nie ma wstępu na zajęcia edukacyjne.
Solenizant – dziecko, w wieku szkolnym 7-15 lat, którego urodziny są organizowane na terenie miniciti.
Rodzic lub Opiekun Solenizanta – to osoba dorosła, która wynajmuje przestrzeń urodzinową w miniciti i która bierze pełną odpowiedzialność za Uczestników i Gości urodzin.
§ 1 Postanowienia ogólne
- Każdy Rodzic lub Opiekun Solenizanta MINIURODZIN ma obowiązek zapoznać się z niniejszym Regulaminem oraz Regulaminem miasteczka miniciti. Rodzic lub Opiekun Solenizanta odpowiedzialny jest za zapoznanie Uczestników i Gości z regulaminami, o których mowa powyżej. Złożenie zlecenia na organizację urodzin przez Rodzica lub Opiekuna Solenizanta jest równoznaczne ze spełnieniem powyższego zobowiązania i oznacza akceptację regulaminów.
- Uczestnikami mogą być wyłącznie dzieci i młodzież w wieku szkolnym 7-15 lat.
- Ze względu na charakter zajęć edukacyjnych realizowanych podczas MINIURODZIN, MINICITI non profit. Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do odmówienia organizacji przyjęć urodzinowych dla dzieci młodszych niż 7 lat i starszych niż 15 lat.
- Na teren miasteczka miniciti oprócz Uczestników mogą wejść Goście, jednak miniciti podkreśla, że oferta urodzinowa jak i zajęcia edukacyjne przeznaczone są wyłącznie dla Uczestników.
§ 2 Koszt MINIURODZIN
- Koszt zorganizowania MINIURODZIN w salce urodzinowej dotyczy minimum 10 Uczestników, a w strefie piknikowej dotyczy minimum 5 Uczestników (w tym Solenizant/Solenizantka) i jest określony w ofercie na stronie miniciti www.miniciti.pl. Informację o kosztach MINIURODZIN można uzyskać również na terenie miasteczka miniciti.
- Cena za organizację urodzin nie ulega zmianie w przypadku mniejszej liczby Uczestników.
- Gdy liczba Gości przekracza stosunek 1,5 do ilości Uczestników naliczana jest opłata za Bilety dla Gości określona w cenniku.
- Maksymalna liczba Uczestników MINIURODZIN wynosi 20 osób w jednej salce. Istnieje możliwość połączenia salek i zorganizowania urodzin dla grupy maksymalnie 40 dzieci. Maksymalna liczba Uczestników w strefie piknikowej wynosi 14.
- Na koszt MINIURODZIN składają się bilety urodzinowe dla Uczestników zajęć edukacyjnych (minimum 10 dla salki i minimum 5 w strefie piknikowej) i opłata dodatkowa przedstawiona w ofercie urodzinowej. Wejście dla Gości w stosunku 1,5 osoby na 1 Uczestnika jest darmowe.
- Istnieje możliwość wystawienia Faktury VAT za organizację urodzin oraz bilety Uczestników. Należy jednak o potrzebie otrzymania faktury poinformować obsługę miniciti poprzez zaznaczenie takiej informacji w formularzu urodzinowym lub mailowo: urodziny@miniciti.pl, zanim przejdzie się do dalszych etapów rezerwacji i płatności.
§ 3 Rezerwacja MINIURODZIN
- Zapisy na MINIURODZINY odbywają się drogą internetową za pomocą formularza kontaktowego na stronie miniciti.pl lub na adres mailowy urodziny@miniciti.pl.
- Warunkiem koniecznym do zarezerwowania terminu przyjęcia jest wpłacenie zadatku, którego wysokość określona jest w cenniku. Zadatek powinien zostać wpłacony w przeciągu 48 godzin od otrzymania maila z linkiem do płatności zadatku. Brak wpłaty zadatku w wyżej wyznaczonym terminie jest równoznaczny z utratą rezerwacji terminu.
- Zadatek jest bezzwrotny. Nie ma zastosowania art. 398 par. 1 Kodeksu Cywilnego.
- Warunkiem koniecznym do zorganizowania przyjęcia jest opłacenie biletów urodzinowych dla wymaganej minimalnej liczby Uczestników najpóźniej 3 dni robocze przed terminem MINIURODZIN. Zakupu biletów urodzinowych, o których mowa w zdaniu poprzednim, należy dokonać korzystając z linku wysłanego drogą mailową.
- Opłata za bilety dla Uczestników może zostać zwrócona w przypadku rezygnacji z urodzin nie później niż 3 dni robocze przed wyznaczoną datą MINIURODZIN.
- Wniosek o zwrot powinien zawierać potwierdzenie płatności oraz imię i nazwisko Rodzica lub Opiekuna Solenizanta, a także wskazanie numer rachunku bankowego, na który zwrot środków powinien zostać dokonany. Jeżeli płatność została dokonana przez platformę “PayU” to zwrot środków zostanie dokonany na rachunek z którego była wykonana płatność i w takiej samej formie.
§ 4 Oferta MINIURODZIN
- Czas pobytu w miniciti podczas MINIURODZIN wynosi 3 godziny, przy czym przestrzeń urodzinowa jest udostępniana 15 min przed rozpoczęciem przyjęcia.
- Goście Solenizanta otrzymują identyfikatory, które umożliwiają wstęp do miniciti przez cały czas trwania MINIURODZIN. Rodzic lub Opiekun Solenizanta ponosi odpowiedzialność za osoby wskazane przez niego jako Goście Solenizanta.
- Podczas MINIURODZIN MINICITI non profit Sp. z o.o. zorganizuje zajęcia edukacyjne trwające 2 x 45 minut. Uczestnicy wybierają zajęcia edukacyjne na zasadach ogólnych obowiązujących w miniciti zgodnie z regulaminem miniciti.
- Rodzic lub Opiekun Solenizanta zobowiązany do obecności podczas całego czasu trwania MINIURODZIN.
- Przestrzeń MINIURODZINOWA zostaje udostępniona Rodzicom lub Opiekunom Solenizanta, Uczestnikom i Gościom na 15 minut przed MINIURODZINAMI i powinna być opuszczona niezwłocznie po zakończeniu MINIURODZIN, aby umożliwić przygotowanie kolejnego przyjęcia.
- Dostępne przestrzenie urodzinowe w miniciti to dwie salki w Ratuszu miniciti i strefa piknikowa w przestrzeni wspólnej miniciti. Istnieje możliwość łączenia salek dla większej grupy, jeżeli są dostępne. miniciti decyduje o przydzieleniu odpowiedniej przestrzeni w zależności od wielkości grupy.
- Oferta MINIURODZIN obejmuje: wejścia dla Uczestników i Gości, zajęcia edukacyjne dla Uczestników oraz opiekę personelu miniciti podczas zajęć edukacyjnych, przestrzeń na organizację przyjęcia, dekoracje urodzinowe, naczynia jednorazowe, upominek dla solenizanta, dostęp do wody pitnej. W ramach organizacji MINIURODZIN miniciti nie zapewnia posiłków, przekąsek i napojów.
- Rodzic lub Opiekun Solenizanta może wnieść na teren miniciti poczęstunek dla Uczestników i Gości urodzin (np. tort). Wszelkie posiłki i napoje przyniesione przez Rodzica lub Opiekuna Solenizanta muszą pochodzić z certyfikowanych źródeł. Rodzic lub Opiekun Solenizanta ponosi wszelką odpowiedzialność za przyniesione i spożywane produkty. Formularz oświadczenia zostanie przekazany Rodzicowi lub Opiekunowi Solenizanta do podpisu przed wejściem do miniciti.
- Ze względów bezpieczeństwa spożywanie posiłków i napoi dozwolone jest jedynie w przestrzeni urodzinowej.
- W trakcie przyjęcia Rodzice lub Opiekunowie Solenizanta, Uczestnicy i Goście są bezwzględnie zobowiązani do przestrzegania zasad bezpieczeństwa, o których zostali poinformowani przez pracowników miasteczka miniciti oraz do respektowania Regulaminu miasteczka miniciti.
- Na terenie miniciti obowiązuje bezwzględny zakaz spożywania alkoholu lub narkotyków. Co więcej, ze względu na bezpieczeństwo dzieci i personelu, w przypadku uzasadnionego podejrzenia stanu nietrzeźwości, pracownik ma prawo odmówienia wstępu do miniciti, jak również nie zgodzenia się na odbiór dziecka przez osobę nietrzeźwą.
- Pracownicy, personel i animatorzy MINICITI uprawnieni są do wykluczenia Uczestnika z MINIURODZIN. W przypadku wykluczenia Uczestnika z udziału w MINIURODZINACH z uwagi na okoliczności wskazane w Regulaminie miasteczka miniciti (niestosowanie się do zaleceń i instrukcji udzielanych przez personel miasteczka miniciti, niestosowanie się do postanowień Regulaminu, niestosowanie się do zasad panujących w poszczególnych modułach zawodowych lub zakłócanie porządku), opłata za MINIURODZINY nie zostanie zwrócona w całości jak również w żadnej części.
- MINICITI non profit Sp. z o.o. nie odpowiada za rzeczy zagubione lub pozostawione przez Uczestników i Gości podczas MINIURODZIN oraz za zniszczenia rzeczy należących do Uczestników i Gości, a dokonanych przez innych Uczestników. Zaleca się, aby nie przynosić na imprezę cennych przedmiotów, np. telefonów komórkowych, odtwarzaczy muzyki itd.